środa, 2 lutego 2022

Sen astralny o rozbłysku słonecznym w czasach ostatecznych

Rozbłysk słoneczny

Dziś (02.02.2022) miałem ciekawy sen astralny podczas którego widziałem potężny rozbłysk słoneczny (w moim śnie rozbłysk słoneczny trwał około kilka sekund). Wiem, że rozbłyski słoneczne wyrzucają w przestrzeń międzyplanetarną cząstki naładowane elektrycznie, które docierają aż do naszej atmosfery. Podczas snu, zobaczyłem, że przez całą Ziemię przelewała się fala ciepła, która podnosiła naturalnie średnią temperaturę powietrza. Podczas snu, zobaczyłem również dziwny pył, który był oznaką cieplejszego klimatu. Pył przedostawał się do mieszkań kiedy otwierało się okna i drzwi balkonowe. Podczas snu, moja matka zapytała mnie przestraszona, cytuję: "Co się stanie później?". Odpowiedziałem: "To powrót Nibiru, to dom Bogów Anunnaki". Po tych słowach nagle poczułem, że zostałem wyrzucony ze snu. Obudziłem się o 4:30 w nocy.

Chciałbym Was zapytać czy ktoś miał podobne wrażenia senne jak ja? Z góry dziękuję za odpowiedź.

Potężny rozbłysk słoneczny docierający do Ziemi

PS: Chciałbym dodać, że 28.06.2019 roku miałem wizję dotyczącą potężnego rozbłysku słonecznego w przyszłości. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz