czwartek, 16 grudnia 2021

Sen astralny o UFO (Xeronix) 

E.T. (1982)

Dziś (16.12.2021) miałem bardzo ciekawy sen astralny podczas którego widziałem niezidentyfikowany obiekt latający o czerwonej barwie. Podczas snu, obiekt nie wydawał żadnego dźwięku i w pewnym momencie lecąc powolną, ale stabilną trajektorią lotu zatrzymał się w powietrzu i w tym samym momencie poczułem, że znalazłem się w środku statku kosmicznego. Byłem przerażony i krzyczałem w nocy, ale nie mogłem się obudzić. Po chwili zobaczyłem trzech kosmitów (wyglądem zewnętrznym przypominali bohatera o imieniu E.T. z filmu "E.T. the Extra-Terrestrial" w reżyserii Stevena Spielberga z roku 1982), którzy patrzą na mnie z bliskiej odległości. Poczułem, że leżę na chirurgicznym łóżku i za chwilę rozpocznie się bliżej nieokreślony eksperyment na mojej osobie. Krzyknąłem ponownie i zapytałem telepatycznie kosmitów, cytuję: "Kim jesteście do cholery?". Za moment otrzymałem odpowiedź od jednego z kosmitów: "Nie bój się, jesteśmy tylko ciekawi kim jesteś". Ponownie zapytałem kosmitów: "Jaką jesteście cywilizacją? Pozytywna, negatywna czy neutralna?". Usłyszałem następujące słowa: "Pozytywni. Jesteśmy z planety Xeronix, nazywamy się Bauhan". Kiedy chciałem zapytać jaka to konstelacja gwiezdna nagle usłyszałem: "To daleko od twojej planety, nie szukaj nas". Po tych słowach nagle poczułem, że zostałem wyrzucony ze statku kosmicznego. Obudziłem się o 4:15 w nocy.
Chciałbym Was zapytać czy ktoś miał podobne wrażenia senne jak ja? Z góry dziękuję za odpowiedź.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz